anunturi

Informare
27.12.2022
Stimati clienti,
Va informam ca incepand cu ora 06:00, s-a oprit CAF 2 pentru eliminare neetanseitati.
Durata estimata a interventiei 12 ore.
Ne pare rau pentru disconfortul creat si multumim pentru intelegere.
Informare
15.12.2022
Stimati clienti,
Va informam ca incepand cu data de 19 decembrie 2022, programul cu publicul al casieriei va fi urmatorul:
• Luni, miercuri, vineri – interval orar: 08:00 – 15.30.
• Marti, joi – interval orar: 08:00 – 17.30
Va reamintim ca ne puteti gasi in sediul Serviciului Public Finante Locale Ploiești din strada Basarabi nr. 5.
Va multumim si va asteptam!

 

Informare
15.12.2022
Termo Ploiesti anunta executarea unor lucrări de intervenție la rețeaua primară de termoficare in regim de avarie,
în intervalul orar 09:30 – 13:00, avarie survenită in camin racord strada Gheorghe Lazar (in fata Muzeul de Istorie).
Puncte si module termice afectate:
• 13 Democratiei, 12 Centru
• RASP, Teatru Ciufulici, ITM, LMV, Policlinica de pediatrie, Anaf, IPPH
Echipele Termo Ploiesti vor lucra în mod dedicat la desfășurarea acestor lucrări pentru minimizarea intervalului de
întrerupere în furnizarea cu apă caldă și încălzire.
Ne cerem scuze consumatorilor din zona afectată pentru disconfortul creat și îi asigurăm că echipele noastre depun
toate eforturile pentru finalizarea cât mai rapidă a acestor lucrări.
Termo Ploiesti

 

 

Informare
Stimati clienti, va informam ca incepand cu data de 7 decembrie 2022, functioneaza in sediul Serviciului Public Finante
Locale Ploiești din strada Basarabi nr. 5, casieria societatii noastre, avand urmatorul program:
• De luni pana vineri – interval orar 08:00 – 15.30.
Aici puteti efectua plățile aferente serviciului de furnizare energie termică pentru apa caldă și căldura, precum și a
altor servicii specifice (avize, interventii client , etc..)
Va multumim si va asteptam!
Informare
09.12.2022
Dupa repornirea CAF2 la ora 03.30, s-a inceput livrarea de agent termic catre locuitorii Municipiului Ploiesti.
Punerea in functie a punctelor termice s-a facut progresiv,  astfel ca reteaua sa nu se dezechilibreze.
Deoarece nu toate punctele termice au ajuns la parametrii optimi va informam ca in curand disconfortul creat  va disparea.
Va multumim pentru intelegere!